مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس می تواند قهرمان شود / اینتر به سومی فکر کند !

یوونتوس می تواند قهرمان شود / اینتر به سومی فکر کند !

مارچلو لیپی سرمربی کنونی گوانژو چین و کسی که در دو نوبت سرمربی یوونتوس بوده و آتزوری را به قهرمانی جام جهانی 2006 رسانده است اتقاد دارد که در این فصل هم مسیر یووه برای قهرمان شدن هموارتر از حریفان دیگر است .

" رُم تا انتها برای قهرمانی می جنگد و تلاش می کند زیرا توانایی و قدرت رسیدن به اسکودتو را دارد امّا یوونتوس این فصل را هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا شروع کرده و این کار آن ها را آسان تر می کند . البته این به این معنی نخواهد بود که یووه حتما قهرمان ایتالیا می شود اما به دو دلیل شانس آن ها بیشتر است "

" اول اینکه تیم رُم پس از مدت ها در لیگ قهرمانان حضور دارد و فشار بازی در این لیگ و سختی بازی های ایتالیا باعث شده است که کار آن ها دشوار شود که این ها فشار زیادی به این تیم وارد کرده. لحتی حضور در لیگ اروپا هم فشار زیادی ایجاد می کند و با تمام احترامی که من برای گارسیا قائل هستم اما او هنوز نتوانسته تیمش را در اروپا و ایتالیا بطور یکسان مدیریت کند و با شرایط وفق دهد . همین دلیل برتری یووه است زیرا این تیم از این نظر حرفه ای تر و هوشمندتر عمل می کند و در فصل های گذشته تجربه حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان را دارد "

" اما دلیل دوم بازی سوپرکاپ بود، یوونتوس قطعا در این دیدار نمایش خوبی نداشت و نتوانست از همه توان خود به شکل درست استفاده کند .یووه در اواخر ماه دسامبر دچار اُفت شده بود و همانطور که دیدید در طول بازی هم چند بار جام را تصاحب شده می دیدند اما در آخر آن را از دست دادند که من فکر می کنم این نتیجه ادامه روند ضعیف آن‌ها در اواخر دسامبر بوده است . تصور من این است که این از دست دادن جام باعث می شود یووه سال جدید را با شور و انگیزه بیشتر آغاز کند و برای جبران قدم بردارد "

دیدار بین اینتر - یوونتوس ؟

" دیدار بزرگی است زیرا هر دو تیم انگیزه زیادی برای پیروزی و کسب نتیجه دارند ، و البته این یک چالش و رقابت بر روی نیمکت های دو تیم هم خواهد بود . اینتر با مانچینی تغییر کرده و او به محض آمدن به این تیم شروع به تغییر دادن کرده است که باعث پیشرفت آن ها شده آ اینتر تیم با انگیزه ای خواهد بود "

" آن ها می توانند یووه را دچار دردسر کنند زیرا در نیمه دوم بازی با لازیو بخوبی به بازی بازگشتند و با روحیه عمل کردند . دربی ایتالیا همیشه در طول تاریخ فوتبال این کشور مهم و قابل توجه بوده و می تواند از نظر ذهنی و روانی کمک زیادی به تیم ها کند. در این زمان خاص به اینتر ، زیرا اینتر هنوز هم می تواند به سوم شدن فکر کند " 

اگر قرار باشد توپ طلا به یک ایتالیایی برسد ؟

" بدون شک اگر من بتوانم به یک ایتالیایی توپ طلا را بدهم، آن شخص تنها پیرلو است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: